Termeni și Condiții de Utilizare + Acord asupra Prelucrării Datelor

1. Părțile contractante

1.1. Bytesloop Consulting SRL, cu sediul social în Sântana, Arad, strada Vasile Alecsandri nr 10, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J02/300/2024, CUI 49649427, în calitate de operator al serviciului Clausee (denumit în continuare „Prestator” / „Platforma” / „Furnizor”).

„Client” – persoană juridică/intermediar auto sau persoana fizică care se înregistrează pe platformă și utilizează serviciile oferite.

Platforma poate fi utilizată:

  • de persoane juridice (birouri auto sau companii care oferă servicii de consultanță/inmatriculare auto) pe baza unui abonament lunar/anual;
  • de persoane fizice, contra unei sume fixe, pentru generarea unui set de documente specifice pentru încheierea unui contract de vânzare-cumpărare auto și acte auxiliare.

Prin accesarea și utilizarea platformei, sunteți de acord cu acești Termeni și Condiții.

2. Obiectul contractului

2.1. Prezentele Termeni și Condiții („Termenii”) guvernează utilizarea platformei Clausee care permite generarea automată de documente pe baza fotografiilor / fișierelor încărcate, cu datele din actele de identitate și actele auto (buletin, talon, etc.).

2.2. Clientul folosește platforma în scop profesional / non-profesional, pentru gestionarea propriilor dosare și documente auto.

3. Acceptarea Termenilor

3.1. Pentru a utiliza serviciile, Clientul trebuie să își creeze un cont și să bifeze caseta „Sunt de acord cu Termenii și Condițiile și Politica de Confidențialitate”.

3.2. Prin acceptarea Termenilor și Politicii de Confidențialitate, Clientul confirmă că a citit și este de acord și cu Acordul de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal (DPA), care este parte integrantă a acestor Termeni.

4. Durata contractului și încetarea

4.1. Contractul se încheie pe perioadă nedeterminată de la data creării contului / activării serviciului.

4.2. Clientul poate renunța la serviciu prin [notificare / opțiune contului / email], cu respectarea unui termen de preaviz de [30 de zile], dacă este cazul.

4.3. În momentul în care Clientul șterge un dosar/document din platformă sau își închide/sterge contul, Platforma are obligația de a șterge definitiv toate datele aferente acelui dosar, inclusiv din backup-uri, în termen maxim de 30 de zile.

5. Prețuri și plată

5.1. Utilizatorii B2B plătesc un abonament conform planului contractual (lunar/anual). Plata se va face în RON, în avans / lunar / anual, conform planului ales.

5.2. În cazul neachitării, Platforma poate suspenda accesul Clientului până la regularizarea situației.

5.3. Utilizatorii persoane fizice plătesc o sumă fixă per utilizare (ex. per contract). Accesul este limitat la sesiunea de completare și generare.

5.4. Toate serviciile oferite sunt tarifate conform planurilor/ofertelor afișate pe site.

6. Drepturile și obligațiile Clientului

6.1. Clientul este responsabil pentru legalitatea datelor încărcate în platformă, validitatea și acuratețea lor.

6.2. Clientul se obligă să respecte legislația aplicabilă în domeniul protecției datelor cu caracter personal.

6.3. Clientul răspunde pentru orice prelucrare ilegală săvârșită de persoane autorizate de el în utilizarea contului.

7. Obligațiile Platformei

7.1. Platforma va furniza serviciile cu diligență, folosind bune practici de securitate și măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru protecția datelor.

7.2. Platforma va asigura accesul Clientului la datele sale, posibilitatea de export, ștergere și va executa instrucțiunile Clientului privind datele personale.

7.3. Platforma va notifica Clientul fără întârzieri nejustificate în cazul unei breșe de securitate ce afectează datele personale.

8. Confidențialitate și proprietate intelectuală

8.1. Toate datele încărcate rămân proprietatea Clientului.

8.2. Platforma va păstra confidențialitatea datelor și nu le va divulga către terți, decât în cazurile prevăzute de lege sau cu acordul Clientului.

8.3. Proprietatea intelectuală asupra platformei (cod, UI, design, funcționalități) rămâne în proprietatea Furnizorului.

9. Limitarea răspunderii

9.1. Platforma nu răspunde pentru erori din cauza datelor incorecte sau incomplete încărcate de Client.

9.2. Platforma nu este responsabilă pentru utilizări ilegale ale datelor de către Client sau utilizatorii autorizați de acesta.

9.3. În niciun caz Platforma nu va fi răspunzătoare pentru daune indirecte, pierdere de profit etc.

10. Modificarea Termenilor

10.1. Furnizorul poate modifica acești Termeni în orice moment, cu notificarea Clientului cu cel puțin [5, 15] zile înainte de intrare în vigoare a modificărilor.

10.2. Utilizarea continuă a platformei după data modificărilor implică acceptarea lor de către Client.


Secțiune Integrată GDPR / Acord de Prelucrare a Datelor (DPA)

Această secțiune este integrată în Termeni și face parte nedespărțită din contractul de utilizare.

Art. G1 – Rolurile părților

G1.1. Clientul are calitatea de Operator de date (cel care decide scopurile și mijloacele prelucrării datelor personale).

G1.2. Platforma are calitatea de Persoană Împuternicită (“Împuternicit”), potrivit Regulamentului (UE) 2016/679 („GDPR”).

Art. G2 – Obiectul și durata prelucrării

G2.1. Platforma prelucrează datele personale încărcate de Client (fotografii de acte, date de identificare din actele auto și de identitate etc.) exclusiv în scopul generării, gestionării și stocării documentelor auto.

G2.2. Durata prelucrării este identică cu durata în care Clientul are dosarul salvat în platformă. La ștergerea dosarului de către Client sau la încetarea contractului, Platforma va șterge definitiv toate datele aferente, inclusiv din backup-uri, în termen de maximum 30 de zile.

Art. G3 – Tipurile de date și persoanele vizate

G3.1. Tipuri de date: nume, prenume, CNP, adresă, serie/nr. actelor de identitate şi auto, fotografii ale documentelor, date de contact etc.

G3.2. Persoane vizate: persoanele ale căror acte sunt încărcate / clienții finali ai Clientului.

Art. G4 – Subîmputerniciți

G4.1. Pentru furnizarea serviciilor, Platforma poate utiliza furnizori terți/subîmputerniciți, printre care:

  • Google – pentru servicii de procesare și analiză a datelor;
  • Furnizori de servicii de inteligență artificială (AI) – pentru procesarea datelor prin modele de inteligență artificială, utilizate exclusiv în scopul generării și completării documentelor auto.

G4.2. Clientul își exprimă acordul pentru utilizarea acestor subîmputerniciți. Transferul de date în afara Spațiului Economic European va fi realizat numai în baza unor mecanisme legale (ex: Standard Contractual Clauses) sau alte garanții acceptate legal.

Art. G5 – Obligațiile Platformei ca Persoană Împuternicită

G5.1. Să prelucreze datele doar pe baza instrucțiunilor clare ale Clientului.

G5.2. Să implementeze măsuri tehnice și organizatorice adecvate (criptare, control acces, loguri de acces, backup-uri, etc.).

G5.3. Să notifice Clientul imediat / fără întârzieri nejustificate în cazul unei breșe de securitate afectând datele personale.

G5.4. Să ofere Clientului suportul necesar pentru exercitarea drepturilor persoanelor vizate (drept de acces, ștergere, rectificare etc.).

G5.5. La încetarea contractului / ștergerea dosarului, să șteargă sau să returneze toate datele, conform instrucțiunilor Clientului.

Art. G6 – Obligațiile Clientului ca Operator

G6.1. Să se asigure că datele încărcate sunt colectate legal, cu consimțământ dacă este necesar.

G6.2. Să informeze persoanele vizate cu privire la prelucrare, să răspundă la cererile lor, să asigure drepturile lor conforme GDPR.

G6.3. Să păstreze propriile copii / backup-uri dacă consideră necesar înainte de ștergere.


11. Legea aplicabilă și soluționarea litigiilor

11.1. Prezentul contract se guvernează de legea română.

11.2. Litigiile se vor soluționa pe cale amiabilă; dacă nu este posibil, prin instanțele competente de la sediul Prestatorului.